СпС: Наукова теорія нагибання водою

Общение на свободные темы, юмор.

Сообщение AHTOXA » 18 май 2009, 18:54

гайд про СпелСингера (пишу не зовсім тверезим, не бийте за помилки в орфографії :oops: )

СпелСингєр при нагибанні використовує магію воду та світла. про світло розповідають різні вуличні пропагандисти "сьомого дня", а я, як майже дипломований інженєр, розповім про воду. це надзвичайно важливо знати, бо узнаючи більше про воду ми зможемо зрозуміти усі принципи нагибання ССом.
отже головним вмінням ССу є гідробаст Изображение , атака супротивника потужним водяним потоком. вода як фізічне тіло має властивості твердого тіла (мало змінюється при різних тиску та температурі, та б'є строго в залежності від магічної атаки) та газу (тобто має властивість течіння та швидко накастовується та приймає форму ворога, по якому влучає).у будь якому перерізі твердого тіла з'являється механічні напруги під дією своєї ваги що зумовлює найбільший ДПС серед інших бойових магів. також вода має особливі види: лід Изображение, пара Изображение та аєрованє повітря Изображение .
звідки з'являється гідробласт та яка його природа? представимо ССа як плотину посеред річки, з однієї сторони більший рівень води (верхній бьєф), з іншого боку - менший (це нижній бьєф). різниця між рівнями бьєфів є напором на гідроспоруді. логічно подумати, що сферична частка води з різних боків ССа має різний потенціал, так як виконає різну роботу в залежності від рівня над дном. це є різницей потенціалів, яка викликає переміщення води зверху до низу (будьяке тіло намагається мати рівновагу), при цоьму виконується велика робота у короткий проміжок часу, що дає нам шалену потіжність нюків (потужність - це відношення здійсненної роботи до проміжку часу). отже гідробласт виникає внаслідок різниці між бьєфами, тобто напору (найбольші напори є на Пумбівській 22.4 ГВт http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 1%81%D1%8F та Інверсівський 14ГВТ [http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BF%D1%83 ГЕСах, що є причиною іх ганк-походів).
з курсу начальної фізіки http://l2dc.ru/l2races/?t=quest&class=elf_wizard ми пам'ятаэмо що при переміщенні робочого тіла між різними висотами виконується робота. робота за проміжок часу - це є потужність. при переміщенні води між бьєфами очевидно, що виконується робота (сила цієй роботи залежить від бафів Ємп, ДоМистик, ПоВ), за час (залежить від бафів акум, ДоКонц, берс, ПоВ) є потужність - та все це виходить у вигляді всім нам відомого вміння ГідроБласт. Між двома Гідробластами потребн деякий проміжок часу, щоб у верхньому бьєфі набралося достатьно води для нового вистрілу, у період на початку весни, коли тає сніг та йдуть дощі це скоріше ніж літом, коли води у річці обмаль :roll: для пришвидшення набору води у ВБ є селф Изображение, який допомагає швидше набирати воду для нових та нових Гідробластів.
СК:
режим СКК (синхронного кенсел-компенсатора) - компенсується більш гарний баф або лвл ворога Изображение . звичайно застосовується перед запусканням турбіни з нуля до повних обертів.
Вибір турбіни:
при напорах до 20 метрів майже не важиливо яка турбіна встановлена на нашій ГЕС. до того ж турбіни залюбку обмінюють оператори УкрГідроЕнерго у відповідних лабораторіях за невелику платню.
20-40 краще встановлювати потрібно низконапорні поворотно-лопастні агрєгати. серед ії недоліків головнішими є великі розміри шахти зі зрівненням із самими лопастями турбіни, але ми можемо ії застосовувати при змінюючихся напорах без великих втрат ККД (коєфіціент корисної дії).
40+ вже треба встановити радіально-осьові агрегати. їх звичайно не дуже зручно доставляти від заводу до місця призначення, але вони є більш єкологічно чистими, надійнішими та простими в експлуатації при оверєнчанті. з РО турбіною можна навіть виробляти єлектроєнергію до 78 рівня за умови підгону парамєтрів до даного створу річки.
на самих великих рівнях є так звані Ковшові турбіни, рівень напору 200+ метрів. Изображение . ковшові турбіни за даними зведеною експлуатаційної характеристики мають найменьший розподіл ККД при різних змінах напору внаслідок вироботки деякої кількості води з ВБ. якщо у % відношені ККД ковшових турбін є відносно невеликим, то у кількостних параметрах вона має у дупу всі інші види турбін такої ж потужності за рахунок меншого витрачування охолоджувального блессєд масла.
Прорив гребня плотини:
за великих та неконтрольованих напорах 77+ може статися прорив плотини-ССу. при цьому звільняється величезна кількість вибухової енергії, а саме 140 МВт Изображение
при таких вибухах жертва має зменшення швидкості бігу 30%, швидкоті каста 10% та швидкості атаки 10%. також зменьшується супротив до подальших Гідробластів. після прориву гребня СС набирає сили для нового набагато довше ніж після звичайного Гідроводозбросу. на прорив маєть вплив і величини напору, і час, за які енергія часток води проходить від турбіни до вживача електроенергії.
Місця встановлення ГЕССів:
при напорах 20-40 рівня має сенс встановлявати гідротехнічну споруду на річках Глудіо, Діону та біля Гірану збоку фортеці
40+ плоитна вже має більшу потужність та місця встановлення переміщуються до річок ХВ, Дес Пасс, Адену. найбільш прийнятними варіантами є встановлення у поймах річок Цементарі та ЄВ, де є найбільші паводки. плотина напором від 52 метрів краще всього виглядатиме у вигляді гравітаційної Авадонової. гравітаційна плотина стримує масу води за рахунок свого розміру та масси.
60+ плотину встановлюємо у створі лісу біля Руну. гравітаційний вигляд змінюємо на арочну (представимо собі звичайну арку, з боку вигину давимо на неї, арка намагається розпрямитись у пряму лінію, але з боків ії тримають берега. тому вони так і залишиється зогнутою, та вся сила тиску води уходить в основання берегів). арочну плотину зосталяємо до самого 78 рівня, бо це є найкращим варіантом для зменшення часу переходу воду з одного боку на інший. лісні річки багатоводні та без муляки, наша виробк енергії має найкращу характеристику "ціна-якість". потім робимо профу на Музу, трохи збираємо енергію на таких південних швидких річках як С та ТоІ. після перетворення ССу у МуМу переносимось до ТоІ (енергій виробляється багато, але великі затрати на ослуговування плотини), варки/кетри (там у воді іноді рибалки виловлюють ітеми для укріплення водонапорного фронту).
Фільтрація:
плотина ССу може бути бетонною або земляною. але у кожному разі невелка частка води йде не через турбіни, а зразу через тіло плотини. Хочемо ми цього або ні, але так воно є, і нам залишається лиш приборкати цй процесс. головним способом є дренаж Изображение який є відводом непотрібної нам води у НБ за рахунок постійного зменшення ХП плотини. фільтрація йде по тілу плотини, під плотиною та по бокам. впринципі в ній немає нічого поганого, треба тільки ій контролювати.
Підп'ятник:
є однією з найголовніших деталей у складі гідротурбіни, на ньому тримається уся вага турбіни. може бути звурху або знизу статору - в залежності від цього турбіни бувають зонтичного (дніпрогес-2, той що з берегу де пам'ятник Лєніну, підп'ятник зверху статора, майже на підлозі машинной зали) або підвісного (дніпрогес-1, правий берег, підп'ятник знизу статора) типів. ставити підп'ятники потрібно лише на Акумєн, який додає 15% до швидкості проходу води крізь турбіну.
серед інших електростанцій ГЄС вирізняється швидкістю вімкнення/вимкнення, дешевизною виробляємої енергії, відносною екологічністю та красивими пейзажами навколо бетонних споруд:
Скріншоти:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
мій СС :oops: якщо деякі ССи або гравітаційні (дніпрогес) - стримують масу води за рахунок своєї ваги, або арочні (нурекська) - арка тіла плотина передає усі сили у берега, то мій СС і гравітаційний і арочний, що видно з двох скриншотів:
Изображение
Изображение

не судить мене строго :roll:
Последний раз редактировалось AHTOXA 19 май 2009, 13:53, всего редактировалось 3 раз(а).
Аватара пользователя
AHTOXA
Местный
Местный
 
Автор темы
Сообщения: 1665
Зарегистрирован:
08 май 2008, 12:12
Откуда: местный
Has thanked: 1 time
Have thanks: 1 time

Сообщение aptem1991 » 18 май 2009, 19:11

:D
Vs.ALL
Аватара пользователя
aptem1991
Школота
Школота
 
Сообщения: 32
Зарегистрирован:
16 ноя 2008, 14:28
Откуда: днепр
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение CrankChelius » 18 май 2009, 19:14

В творчество этот бред :lol:
ДЗВР
Devil Inside
Аватара пользователя
CrankChelius
Школота
Школота
 
Сообщения: 32
Зарегистрирован:
12 май 2009, 20:40
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение Deep » 18 май 2009, 19:21

CrankChelius писал(а):В творчество этот бред :lol:

Переведите плз на понятный язык, что он там накропал? Изображение
FunnyBunnies&Inquisition&Wanderers Team
Ungoliant Team
http://www.heroeswm.ru/?rid=1737633
Аватара пользователя
Deep
Местный
Местный
 
Сообщения: 1390
Зарегистрирован:
13 окт 2005, 12:26
Откуда: Из теней
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение pumb » 18 май 2009, 19:23

zomg
Kiss my ass. You don't like me? I don't care (c) Manowar
Аватара пользователя
pumb
Diablo II Member of Fame
Diablo II Member of Fame
 
Сообщения: 6818
Зарегистрирован:
23 июл 2006, 15:24
Has thanked: 2 times
Have thanks: 7 times

Сообщение Rewolf » 18 май 2009, 19:45

Я как раз похожее проходил в прошлом семестре, только описывая все это и**нутыми дифф уравнениями.
Щас корплю над лабами по Аэродинамике Ветроэнергетических Установок.
Чтоли написать гайд по СХ? :roll:
Если тебя оскорбили - забудь
Если тебя унизили - прости
Если тебя ударили - вспомни все и УБЕЙ
Аватара пользователя
Rewolf
Обыватель
Обыватель
 
Сообщения: 961
Зарегистрирован:
07 сен 2007, 15:54
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение Tweek* » 18 май 2009, 19:51

5+ :lol: про арку вообще убило
MP3 player
► ▬▬▬▬▬▬◙▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 00:45/3:21|♪♪♪
Аватара пользователя
Tweek*
Новичок
Новичок
 
Сообщения: 188
Зарегистрирован:
10 май 2009, 21:35
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение wasp ;) » 18 май 2009, 20:35

Изображение Изображение Изображение
Я негоню на вас,я бычу.
Гость из прошлого.
Зарегестрирован 06 июл 2007, 21:54 *гоп лол*
Аватара пользователя
wasp ;)
Путешественник
Путешественник
 
Сообщения: 250
Зарегистрирован:
08 мар 2009, 19:07
Откуда: bidla.net
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение Dizz » 18 май 2009, 20:41

ИХМО самое интересное описание класса СС которое я когда-либо видел.
Если у вас есть фантазия то вы можете представить, что тут очень красивая подпись.
Аватара пользователя
Dizz
Путешественник
Путешественник
 
Сообщения: 254
Зарегистрирован:
28 май 2007, 20:58
Has thanked: 3 times
Have thanks: 0 time

Сообщение NonStop » 18 май 2009, 20:44

Абсолютно нечитабельо,но сцуко ржачно. Изображение
Успех остроты зависит от уха слушателя, но не от языка, сказавшего её. (с) Шекспир
Аватара пользователя
NonStop
Обыватель
Обыватель
 
Сообщения: 521
Зарегистрирован:
07 авг 2008, 09:06
Откуда: Днепропетровск
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение RAIZ.< » 18 май 2009, 21:02

Deep писал(а):
CrankChelius писал(а):В творчество этот бред :lol:

Переведите плз на понятный язык, что он там накропал? Изображение

умри Изображение
антосі +5
Antiquus
Аватара пользователя
RAIZ.<
Путешественник
Путешественник
 
Сообщения: 361
Зарегистрирован:
09 апр 2008, 17:21
Откуда: if/alicante
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение 3aBogHou » 18 май 2009, 21:18

тю) че вы гоните, прикольно) особенно про Коэфициент Полезного действия(КПД) :lol: :lol:
Если тебе плюют в спину, значит ты Впереди
Аватара пользователя
3aBogHou
Школота
Школота
 
Сообщения: 5
Зарегистрирован:
18 авг 2008, 01:40
Откуда: Dnepr
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение Dark Santos » 18 май 2009, 21:20

Не знаю, как это будет полезно для тех, кто думает играть ССом (если такова цель обзора)...
Но за креатив 5+ (в творчество)
посмеялся)
Chronicle 4 ~ Jock ~ Rest in Peace
Interlude ~ Admin Staff ololo
Hardin ~ Deeward ~ Low Activity
Аватара пользователя
Dark Santos
Обыватель
Обыватель
 
Сообщения: 658
Зарегистрирован:
19 май 2008, 20:30
Откуда: такой тупой финал ? :-(
Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Сообщение Lares » 18 май 2009, 22:44

Так вот он какой план набора репутации «про гідротехніку та плотини». :lol:
Наступил лишь одной ногой, а в говне уж по уши
Аватара пользователя
Lares
Эльф 80-го уровня
Эльф 80-го уровня
 
Сообщения: 7570
Зарегистрирован:
08 фев 2008, 06:58
Откуда: Днепр
Has thanked: 668 times
Have thanks: 418 times
Skype: ne polzuus'
Играю в: реальную жизнь

Сообщение Flame » 18 май 2009, 22:54

Lares писал(а):Так вот он какой план набора репутации «про гідротехніку та плотини». :lol:

угу :lol:
автору +
ИзображениеИзображение
Ex-Undigested
Аватара пользователя
Flame
Просветитель
Просветитель
 
Сообщения: 3313
Зарегистрирован:
09 июл 2008, 13:44
Has thanked: 33 times
Have thanks: 40 times

След.

Вернуться в Таверна

Кто сейчас на конференции

Посетителей: 7, из них зарегистрированных: 0, скрытых: 0 и гостей: 7 (находятся на конференции)
Этот раздел просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7